ukažte potenciál vaší nemovitosti!
Cílem Home Stagingu je dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro co největší počet potenciálních zájemců o její koupi nebo pronájem, a aby se prodala nebo našla nájemníky v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.
Home Staging je příprava domu nebo bytu k nafocení fotografií pro realitní kanceláře a k prohlídce potenciálních zájemců. Po provedení Stagingu se váš dosavadní domov stane nemovitostí, která bude moci být úspěšně uvedena na realitní trh jako standardní produkt. Tento proces má více do činění s realitní činností a prodejem než s bytovým návrhářstvím. Jedná se hlavně o přípravu domu k prodeji tak, aby prodej byl finančně co nejvýnosnější pro prodávajícího.
Home Staging se netýká stavu nemovitosti. Jestliže dům potřebuje novou střechu nebo kotel ústředního topení, má špatné základy nebo se mu hroutí veranda, bude potřebovat více než Home Staging. Tyto nedostatky by s prodávajícím měl přehodnotit jeho realitní makléř.
Home Staging není ani bytové návrhářství. Design interiéru, zařízení a doplňky, jaké si sami zvolíte, vdechnou prostoru vašeho domova váš osobní charakter a styl. Home Staging je pravý opak. Je to mimo jiné také proces „vyjmutí domova z domu“. Během Home Stagingu interiér vaší nemovitosti připravujeme tak, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak by v těchto prostorech mohli žít právě oni.
Home Staging je relativně nová služba, která se rychle stává populární u stále většího počtu realitních makléřů a majitelů nemovitostí. Velmi dobře si uvědomují potřebu připravit nemovitost co nejlépe, aby ji mohli prodat rychle a co nejvýhodněji.
Ať už je trh s nemovitostmi živý nebo pomalý, domy a byty se budou prodávat vždy a Home Staging se osvědčivl jako efektivní prostředek k rychlému a profitabilnímu prodeji nemovitostí.
důležitý je osobní přístup
Začínáme osobní konzultací přímo na místě. Během 1 až 2 hodin (v závislosti na velikosti objektu) postupně prohlédneme každou místnost v interiéru (případně exteriér), upozorníme na negativní a pozitivní aspekty a vytyčíme kroky užitečné k co nejefektivnějšímu vylepšení nemovitosti a pozitivního vlivu na výsledek pro prezentaci na realitním trhu.
Po konzultaci vytvoříme detailní zprávu v prezentaci PowerPoint, která obsahuje:
• Systematické instrukce k tomu, jak zvýšit atraktivitu bytových prostor, upozornění na negativní a pozitivní vlastnosti každé místnosti. Seznam předmětů a vybavení se zvýšenou pozorností, vytyčení změn a jejich pozitivního vlivu na výsledek.
• Fotografie všech míst, do kterých bude zasahováno.
• Doporučení konkrétních vybavovacích prvků.
• Cenový odhad realizace.
ukažte potenciál vaší nemovitosti
Home Staging má úspěch, protože kupujícím dává možnost vidět dům takový, jaký opravdu je, bez rušivých dojmů.
Výsledkem této služby není prezentace designu interiéru či jeho vybavení, ale nemovitosti samotné. Je nutné ji připravit co nejlépe a nejefektivněji pro prezentaci na realitním trhu za pomoci velice dobře zvážené investice.
Z našich zkušeností a praxe je důležitější a efektivní u prázdných nemovitostí pro prezentaci na realitním trhu klást důraz na celkový stav interiéru, dobře rozptýlené osvětlení, drobné úpravy, profesionální fotografie v té nejlepší kvalitě. Raději než zbytečné zařizování náhodným vybavením z půjčovny, které nebude nikdy kompletní a stoprocentní, je vhodné připravit dobré podklady k názornému využití prostor ve 2D a případně 3D.
home staging je přínosný pro všechny
Prodej na internetu: podle statistik si nejvíce kupců vyhledává nemovitost na internetu, dříve, než se na něj půjdou osobně podívat, dobré fotografie upravených místností jsou tedy rozhodující.Potencionální kupci si udělají dojem v rozmezí 30-60 vteřin po vstupu do domuJen 10 % kupců si dokáže obrazně představit potenciál prostor. Musíte jim ho předvést!
S našimi vyzkoušenými a nenákladnými metodami vám pomůžeme prodat nemovitost mnohem rychleji a za lepší cenu.
Spolupráce s námi vám pomůže:
Nabídnout klientům extra službu navíc.
Prodat v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.
Získat kladnou odezvu od spokojených klientů.
Získat něco navíc oproti konkurenci v oboru.
Vyhnout se smlouvání o ceně s potenciálními kupci.
Docílit atraktivnější prezentace.Urychlit dobu prodeje/pronájmu nemovitosti.
Vyhnout se rozpačitým rozhovorům se zájemcem o špatném stavu nemovitosti.
Home Staging vznikl jako samostatná služba ve Spojených státech v polovině 70. let a postupně se rozšířil do Evropy a ostatních částí světa. V České republice je zatím relativně nový, ale lze předpokládat, že poté, co se tak dobře osvědčil v zahraničí, bude úspěšně fungovat i na českém realitním trhu.